قوامی خبر داد

پخت ۲۵۰۰  قرص نان به نیت پیروزی مردم فلسطین در روستای تکه نهاوند

همدان-مسئول بسیج رسانه استان همدان از پخت ۲ هزار و ۵۰۰ قرص نان به نیت پیروزی مردم فلسطین در روستای تکه خبر داد.
کد خبر: ۹۵۵۸۲۸۳
|
۰۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، ناصر قوامی مشفق در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به نیت پیروزی مردم غزه فلسطین و جبهه مقاومت توسط خانواده شهید رسانه «الله مراد نادری» در روستای تکه نهاوند ۲ هزار و ۵۰۰ قرص نان توسط نانوایی این روستا پخته و به صورت رایگان و صلواتی بین مردم و محرومان توزیع شد.

وی افزود: هادی نادری برادر زاده شهید الله مراد نادری با همکاری بسیج رسانه نهاوند و کانون فرهنگی و هنری شهدای روستای تکه به صورت یک روز کامل از ساعت ۶:۳۰ صبح تا غروب ساعت ۱۸:۳۰ پخت نانوایی روستا را به صورت رایگان و صلواتی به نیت  شهدای مظلوم غزه و گرامیداشت هفته بسیج  به محرومان و مردم روستا اختصاص دادند.

 مسئول بسیج رسانه استان همدان گفت: خانواده شهید «نادری» یکی از شهدای رسانه نهاوند و کانون فرهنگی و هنری شهدای روستای تکه و بسیج رسانه شهرستان نهاوند برای چندمین بار است که اقدام به پخت نان رایگان و نذری و توزیع بین محرومان و مردم می‌کنند.

وی بیان کرد: به جز پخت ۲ هزار و ۵۰۰ قرص نان رایگان به میمنت آتش بس و پیروزی جبهه مقاومت شیرینی و چای بین مردم توزیع شد.

قوامی گفت: این واحد نانوایی به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر شهادت «حاج قاسم سلیمانی» سالروز شهادت حضرت زهرا(س) و ماه رمضان  به صورت رایگان نان پخت کرده و بین اهالی روستا توزیع کرد.

وی افزود: شهید نادری یکی از مدافعان فتح خرمشهر و شهدای رسانه استان و شهرستان نهاوند و از کارکنان صداوسیمای جمهوری اسلامی است که در ۱۵ مرداد ۱۳۶۱ در منطقه عملیاتی قصر شیرین به شهادت رسید.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط
ارسال نظرات
آخرین اخبار